Ga naar inhoud

Probleem met windows 7 opstarten op acer-laptop

pietervds

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb zonet (4dagen geleden) een Acer V3-571G laptop gekocht bij mediamarkt. Ik heb alle stappen om windows 7 te installeren correct doorlopen en kon meteen dezelfde dag nog werken op m'n laptop, er kwam enkel af en toe een melding dat ik de laptop nog es moest afsluiten om ervoor te zorgen dat alle updates werden opgeslaan (of iets in die trend). Dit deed ik dan ook maar toen ik hem 's avonds weer opstartte duurde het opstarten een hele tijd, naar ik veronderstel om deze updates ook op te slaan (er stond bij van '25%' ). Hierop liet ik de laptop aanstaan en ging slapen maar toen ik opstond kon ik niet meer op mijn laptop.

Er staat enkel het startscherm waarop je normaal gezien de gebruikers ziet, maar nu dan zonder gebruikers, enkel de achtergrond van dat blad. Ik kan niks doen om mij aan te melden, (ctrl+alt+del, windowstekentje,...). Ik heb geen enkel idee hoe dit kan komen, hoewel ik moet toegeven dat ik een paar keer verkeerdelijk op de aan uit knop duwde toen de laptop feitelijk in stand-by stond. Kan dit hiermee te maken hebben? Of juist niet en is dat aan windows te wijten? Moet ik windows herinstalleren? Ik wacht vol ongeduld op hulp! Groeten, Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.