Ga naar inhoud

Knippen en plakken gaat moeilijk

Talitha

Aanbevolen berichten

Hallo alemaal! Ben hier een tijdje niet geweest want ik heb een nieuwe computer: een HP mini laptop met Windows 7. Het geheugen van mijn laptop is is 1 KB - wel een beetje klein maar ik heb hem gekozen omdat een kleine PC prettiger is om mee te nemen op reis.

Firefox is nog steeds mijn favoriete browser, en ondanks het feit dat het programma een groot deel van het geheugen in beslag neemt heb ik daar tot nu toe geen problemen mee gehad. Maar na het toevoegen van enkele Microsoft Windows updates heb ik ineens problemen met WordPad: ik kan niet meer knippen en plakken zoals ik gewend ben, soms lukt het wel en soms niet. De hyperlinks zijn alleen zichtbaar als tekst, dus niet als link. Er staat wel een tekst bij dat het een hyperlink is maar daar heb ik niks aan! Ik wil de normale settings weer terug maar heb geen idee hoe dat moet... Kunnen jullie me hiermee helpen?

Ik heb ook de optie om een Office Word Document 2010 te gebruiken, maar daar is het probleem hetzelfde als bij WordPad. Ik weet niet of anderen ook hetzelfde probleem hebben gehad, want nu denk ik dat er iets mis is met mijn nieuwe computer. Ik heb een scan gedaan met MalwareBytes en een bootscan met Avast Antivirus maar de scanner heeft niets vreemds kunnen vinden, alle functies van mijn PC lijken in orde te zijn.

Met vriendelijke groeten, Talitha.smilie.gif

PS Ik heb al eerder gereageerd bij 'Microsoft Office Word Document' maar ik krijg helemaal geen reakties dus nu probeer ik het hier nog maar een keer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na een dagje speuren terechtgekomen op een forum waar hetzelfde probleem besproken werd : simplythebest.net/info/office/word2000_shortcuts.html

Op de site werd aangeraden om het probleem op te lossen door de toggle field code te veranderen - je moet dan Alt+F9 indrukken, maar die genummerde toetsen zitten niet op mijn mini-laptop...

Kan iemand me misschien een beetje verder op weg helpen om het probleem op te lossen?

aangepast door Talitha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.