Ga naar inhoud

Printer HP 4500 Wireless in draadloos netwerk

DeeWee

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week deze printer (HP 4500 Wireless) draadloos verbonden met mijn PC. Hij heeft dus mijn draadloze router (USRobotics) gevonden. Daarna heb ik die installatie overgedaan op de laptop van mijn echtgenote. En die laptop kan dus ook draadloos printen op die HP 4500. Echter, als ik mijn PC uitschakel, kan mijn echtgenote niet draadloos printen vanop haar laptop. Zou het kunnen zijn dat die laptop een draadloze verbinding heeft gemaakt met de printer via mijn PC ??? Zou ik het kunnen oplossen door die printerinstallatie op haar laptop te verwijderen en opnieuw te installeren als mijn PC niet is ingeschakeld, zodat hij dus de router rechtstreeks kan zoeken en verbinden??? Dank bij voorbaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is min of meer opgelost. Als ik op de laptop de printer "HP Officejet 4500 G5104 - z" selecteer, ipv "HP Officejet 4500 G5104 - z copy PC-Dirk" , dan kan ik printen zonder dat mijn PC in werking is. Het probleem is dat ik die goeie printer wel zie staan als ik wil printen vanuit Word of Excel, of Acrobat Reader, maar dat ik die printer niet zie in Configuratiescherm - Printers. Dus ik kan "HP Officejet 4500 G5104 - z" niet als standaardprinter instellen. Hoe kan ik die printer "HP Officejet 4500 G5104 - z" zichtbaar maken in Configuratiescherm - prnters ???

Dank bij voorbaat,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.