Ga naar inhoud

PC Valt uit.

athrun

Aanbevolen berichten

De oorzaak kan een te hoge temperatuur zijn, eventueel veroorzaakt door aanwezig stof.

Je kan onderstaande uitvoeren, zo kunnen de temperaturen van je hardware bekeken worden.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Temperaturen zijn OK.

Wat bedoel je eigenlijk met

af en toe een game aan het spelen ben dan valt mijn pc nu af en toe uit dan gaat m'n muziek storen

Heb je terwijl je aan het gamen bent ook muziek aan staan op je PC?

Controleer ook de temperaturen eens op het moment dat je aan het gamen bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Zoals ik al eerder zei het is echt heel af en toe, soms egt op onverklaarbare momenten terwijl het niet eens warm op m'n kamer is, Maar waarschijnlijk komt er toch een nieuwe behuizing, hopelijk zou het dan opgelost zijn, maar ik vroeg me toch af wat het zou kunnen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.