Ga naar inhoud

PC bevriest - BOSD 0x0000007a

Aanbevolen berichten

Dump File : 111112-15662-01.dmp

Crash Time : 11-11-2012 15:53:01

Bug Check String :

Bug Check Code : 0x00000116

Parameter 1 : fffffa80`0ae1a4e0

Parameter 2 : fffff880`0f3d44d4

Parameter 3 : ffffffff`c00000b5

Parameter 4 : 00000000`0000000a

Caused By Driver : dxgkrnl.sys

Caused By Address : dxgkrnl.sys+5d000

dit is het enige blauwe schem log wat ik kon vinden.

ik had speccy geïnstalleerd en zag dat de cpu een hoge temperatuur had. Nu blijkt dat de cpu fan het niet doet =S. ik heb er een andere fan tegenaan gezet en nu blijft de cpu rond de 30-35 graden. toch kreeg ik weer een vastloper en daarna deed het scherm het niet meer. het moederbord gaf de hele tijd 3 piepjes; lang kort kort. ik zag dat dit een videokaart probleem kon zijn en heb er nu oude kaart uit de vorige pc ingezet en nu startte hij wel weer op.

Ik probeer nog de recente documenten die ik erop heb gezet naar een externe hdd te kopieren en daarna stuur ik de fabrikant maar een bericht. ik heb denk ik nog een half jaar garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb nu de pc teruggezet naar de fabrieksinstellingen. de nvidia kaart die bij de pc hoort doet het weer. de cpu fan niet =(. ik denk daarom dat het vastlopen door de overhitte cpu komt en de eerdere blauwe schermen misschien door de nvidia drivers.

ik heb de pc 1,5 jaar terug bij medion gekocht. dus hij valt nog in de garantie van 2 jaar. het wordt nu wel een ander onderwerp maar kan ik de procossor nog met iets controleren op schade?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.