Ga naar inhoud

Word en outlook sluiten af en starten opnieuw op

Erik G

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een Vista Ultimate 64 bits gebruiker.

Ik gebruikt office 2007.

Bij het maken van een document in word, Exel, of outlook, gaan de programma's dicht en straten terug op.

Outlook heeft een foutmelding gegeven. Het zou een fout zijn in een invoegtoepassing met betrekking op de spellingscontrole. Als ik de spelling controle bij outlook af zet blijkt outlook goed te werken.

Telkens ik Word, Exel of outlook af sluit komen de foutmelding, "dit programma werkt niet meer" met keuze om te zoeken naar een oplossing of af te sluiten. Deze fout doet zich ook voor tijdens het maken van een document. Ik ben niet meer in staat om een document in zijn geheel af te werken.

Bij het af zetten van de spellings controle is er beterschap. Spelling controle is echter een noodzakelijkheid daar ik met een handicap worstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens om de office installatie te herstellen.

Doe de office installatiecd/dvd in het dvd station en start de installatieprocedure.

Normaal krijg je een melding dat office reeds geinstalleerd is en daarbij de vraag wat je wil doen.

Kies hier voor installatie herstellen (repair install) en volg verder de richtlijnen van de installatieprocedure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.