Ga naar inhoud

Nieuwe (Game) PC


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik zou graag een nieuwe game pc kopen, want mijn gamelaptop is verouderd. Ik kan nieuwe games amper op lage graphics runnen en hij is meteen oververhit. Mijn vriend kocht onlangs nog een gamelatop voor 800 euro en hij kan Bf3, Skyrim, ... op Full graphics spelen (beweert hij), dus kan ik een Gamelatop kopen of best een vaste PC?

Ik zou er natuurlijk graag Bv. Battlefield 3, Borderlands 2, Skyrim,... op kunnen draaien zonder lag.

( 600 - 1000 euro)

Liefst zo goedkoop mogelijk indien mogelijk natuurlijk, maar ik wil er gewoon zeker van zij dat ik geen pc koop die dit niet aankan want het is natuurlijk veel geld.

Ik weet niet zo veel van PC's hun binnenkant maar zou iemand even kunnen helpen met specs of pc aan te raden?

Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan om naar bijvoorbeeld een PC zaak te gaan, meestal kunnen hun je hier goed mee helpen. Ik heb dit ook gedaan, ze hebben toen suggesties gegevens over welke hardware goed was en in mijn budget pastte. Sowieso raad ik je ook aan om een custom-made PC te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stijn Liekens

ben het zelfde van plan maar dan anders nl: 2computersistemen in een behuizing k gebruik daarvoor 2mini itx moederborden van intel met een intel pentium en heb daar een paar vragen bij zoals:kanik deze beide laten opstarten op de zelfde ssd enlaten werken op de zelfde voeding alvastbedinkt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stijn Liekens

heb jij dan een idee voor een mini itx moederbord 1voor internet(voorkeur blauw) en1 voor light gaming(voorkeurzwart) budget max100 per stuk

- - - Updated - - -

en ikga 2 computersistemen (dus geen besturings sistemen ) in 1 behuizing steken

- - - Updated - - -

voor het ene moederbord voor ligh gaming gebruik ik een intel core i3 imand verdere tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.