Ga naar inhoud

PC crash


Risalien

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de fout gevonden in de windows logboeken: Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

- - - Updated - - -

Dat logboek opende ik met eventvwr.msc Bij bron van de fout staat WMI en gebeurtenis-id is 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het topic hoeft niet direct verplaatst te worden, we kunnen gewoon hier verder gaan ;-)

Je gebruikt 16GB geheugen, vier latjes van 4GB:hmmmm:

Haal de stekker even uit het stopcontact en druk meerdere keren op de startknop om je hardware volledig stroomloos te maken.

Neem voor de zekerheid een metalen en geaard voorwerp vast om je zelf te ontladen.

Verwijder eens twee latjes geheugen, start de pc daarna opnieuw op en kijk dan eens crashes blijven aanhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC heeft altijd goed gewerkt dus ik zie niet in waarom werkgeheugen eruit halen zin heeft. Even een kleine update. Mijn PC blijft nu meestal hangen. Er verschijnt na een tijdje een bericht van windows dat het progamma's niet reagerenen er wordt gevraagd of ik wil wachten of ze wil afsluiten. Wat ik ook druk, het reageert toch niet. Als ik Crtl+Alt+Del druk blijft de comp hangen op beveiligingsopties laden scherm hangen. Ook heb ik soms dat mijn bureaublad geen icoontjes meer heeft behalve de prullenbak, die opeens Recycle Bin heet... Ik heb nog 1 blauw scherm gehad, maar deze keer heeft ie wel een bestandje er van gemaakt (die ik nu opeens niet meer kan vinden). De bugcontrole is 0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa800fa1cb30, 0xfffffa800fa1ce10, 0xfffff800031e5460). Rapport-id: 111012-15553-01. En het had te maken met: ntoskrnl.exe (nt+0x7EFC0) volgens whocrashed.

aangepast door Risalien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC heeft altijd goed gewerkt

Als we het probleem willen vinden zullen we diverse onderdelen moeten kunnen uitsluiten, ook geheugen kan een defect hebben net zoals de overige hardware die je gebruikt.

Je HD werd in orde bevonden, de data dragers tenminste want er zou wel nog een probleem met het PCB kunnen zijn.

Door dingen te testen en uit te sluiten zou men het probleem kunnen localiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem lijkt opgelost. Ik heb mijn BIOS en andere dingen van mijn moederboard geupdate en mijn virtueel geheugen weer aangepast en heb sindsdien geen crashes meer. Alleen krijg ik af en toe nog een waarschuwing bij het opstarten van de computer dat mijn CPU fan onder de 600 RPM komt, maar dit lijkt geen problemen te geven. Bedankt voor alle hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.