Ga naar inhoud

videokaart nodig!!!

Koennie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een nieuwe videokaart nodig omdat ik graag op drie monitors wil gamen.

Ik heb een MSI H77MA-G43 - Moederbord, 16 GB Ram en een Intel Core i5 3450 / 3.1 GHz - 4 cores processor.

Koen

- - - Updated - - -

Nu heb ik trouwens een Club 3D Radeon HD 7850 royalKing videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crossfire is eigenlijk nieuwe technologie (van ATI - nu AMD) die ervoor zorgt dat je 2 of meerdere (hoeveel videokaarten je moederbord ondersteunt) videokaarten kan aansluiten met elkaar en al die videokaarten als 1 videokaart kan gebruiken. Dus je krijgt meer prestatie (performance) en rekensnelheid. Maar wat nu zo speciaal is aan Crossfire is dat je 2 of meerdere verschillende videokaarten kunt combinineren van de zelfde generatie. Je hebt ook SLI, dit is de technologie van Nvidia (ook fabrikant van videokaarten). Je kan bij SLI ook 2 of meerdere videokaarten samen aansluiten voor prestatieboost maar hier moeten de videokaarten wel de zelfde geheugen en GPU hebben. GPU is de processor van de videokaart. Dit is de enige uitleg die ik je kan geven. Ik weet niet of het allemaal exact klopt, hier en daar fouten misschien maar het is gewoon dat je begrijpt wat de term Crossfire en SLI zijn (die meestal veel voorkomen in de hardware wereld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.