Ga naar inhoud

Niet op aparte partitie...

Aanbevolen berichten

Via Ubuntu.com, misschien heb ik daar de fout gemaakt om voor windows installer te kiezen. Er staat in m'n downloads-map nog steeds "wubi.exe." Ook heb ik geen keuzescherm gekregen waar ik voor een apart partitie kon kiezen.Anderzijds stond de taal wel automatisch goed ingesteld.

De grootste bestanden in de ubuntu-map zijn blijkbaar rootdisk en swapdisk.

Ik neem aan dat het niet zo eenvoudig is om een partitie aan te maken en de ubuntu-map naar daar te verplaatsen, en dat dan alles zou opgelost zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Aangezien ik gemerkt heb dat Ubuntu niet op een aparte partitie staat, en toch al enkele conflicten heb ontdekt, ga ik een uninstall doen. De conflicten waren :

1/ Nadat ik de file had binnengehaald om de tekstverwerker een MS Word-look te geven, werd Word in W7 niet meer aanspreekbaar en heb ik een herstel van Office moeten doorvoeren. Maar daarna waren er nog steeds problemen om Word op te starten.

2/Allerlei problemen ivm het opstarten van Windoze Live Mail : van niet kunnen opstarten tot zelfs connectieproblemen, die waren wel opgelost door een reboot, maar handig is dit toch niet...

3/Moeilijkheden om het bestandssysteem van W7 te openen(Mijn computer) : regelmatig dubbel klikken en als het dan open was, sloot het zich regelmatig zélf af.

Al deze problemen zijn begonnen toen ik Ubuntu installeerde, dit kan geen toeval zijn. Ik had gedacht dat dit wel zou beteren als ik alle nodige veranderingen aan Ubuntu had aangebracht die volgens de handleiding nodig waren om handig mat Ubuntu te kunnen werken. Nee dus.

Een volgende keer zal ik Ubuntu installeren op een aparte partitie en niet met die stomme Windoze Installer.

Maar dat zal voor later dit jaar zijn.

Bedankt voor alle tips and tricks ! ! !

Een belofte : als ik terug ga installeren, zal ik jullie terug komen lastigvallen met de voor jullie meest eenvoudige problemen...... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.