Ga naar inhoud

creatieve breinen nodig

heroo234

Aanbevolen berichten

ik moet een voor een eindwerk voor school een bedrijf "opstarten" en daar een website voor maken.

ik heb gekozen om een dienst te leveren namelijk ik ga DJ spelen op allerlei evenementen.

ik heb al een vaste lay-out voor mijn website maar ik weet niet wat ik op mijn home pagina moet zetten.

graag jullie mening.

ik heb 5 pagina's: home, about, reservations, musicnews, contact.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het minimum maar te veel is ook te veel.

Je dient een goede evenwicht te geven zodat mogelijke klanten niet te vlug weg gaan.

Bij reservations zou een pluspunt zijn als je ook data opgeeft wanneer je vrij bent.

Ik zou ook overwegen om eigen DJ mix te plaatsen.

Gastenboek is overwegen waard doch niet noodzakelijk.

Misschien is een forum een pluspunt voor jou.

Zorg wel dat je de juiste doelgroep voor de ogen hebt.

Jonge mensen hebben een totaal ander website nodig dan een 30 - 50 jarige.

Indien DJ bedoeld is voor feesten dan ook duidelijk maken dat je zoiets doet.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

erg bedankt voor de snelle reactie

ik was zeker aan het overwegen om een gastenboek toe te voegen maar aangezien ik mijn eerste voorstelling moet doen op 5 december en in mei de definitieve kan ik dit in de eerste maanden van het jaar doen.

bij reservations was ik van plan een kalender te geven met kleuren zodat mensen in 1 oogopslag zien of ik nog veel vrij ben. ik vindt een mix een goed plan maar krijg ik dan geen problemen met copyright?

ik heb de juiste doelgroep op voorhand bepaald en heb mijn site daaraan aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik nog een vraagje stellen in dit topic of moet ik een nieuw topic openen?

ik ga het gewoon vragen en als hier een nieuw topic moet over open moet kan iemand dat zeggen dan doe ik dat.

:kan iemand eens kijken naar arno.6tib.be. in het begin ziet het er zo uit

post-23819-1417705174,4531_thumb.jpg

maar als je weer op een knop drukt en terug naar home gaat is alles weer normaal. iemand enig idee hoe dat komt?

normaal:post-23819-1417705174,6915_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

:kan iemand eens kijken naar arno.6tib.be. in het begin ziet het er zo uit

Bij mij ziet er bij Firefox als bij IE9 niet zo uit.

Je hebt een vreemde manier van website maken.

Want het staat in begin in het midden en als ik dan op contact klik staat de menu balk bovenaan.

Waarom werkt je niet met alleen Table en DIV i.p.v. Table, TR en DIV

Ook zie ik nergens LI methode

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat ik een rare methode heb van website maken maar het is eigenlijk mijn eerste volledige website.

volgens mij is het de studente-manier.

de li methode was ik vergeten om die te gebruiken bij het menu. kan ik daar ook mijn afbeeldingen in verwerken?

ik hoor graag nieuwe meningen over mijn site. enkel zo kan ik hem verbeteren.

weet jij hoe dat komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat ik een rare methode heb van website maken maar het is eigenlijk mijn eerste volledige website.

volgens mij is het de studente-manier.

de li methode was ik vergeten om die te gebruiken bij het menu. kan ik daar ook mijn afbeeldingen in verwerken?

ik hoor graag nieuwe meningen over mijn site. enkel zo kan ik hem verbeteren.

weet jij hoe dat komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat het niet de bedoeling is dat jullie mijn schoolproject maken en dat wil ik ook helemaal niet. ik wil natuurlijk wel iets bijleren. daarom kom ik op dit forum om dingen te vragen. ik kon ook naar een vriend gaan maar meestal als ik daar uitleg ga vragen neemt hij alles over en maakt hij men project waardoor ik niets bijleer.

maar wat bedoel je met

stabiele plaats
?

- - - Updated - - -

overigens heb ik nog een probleem wat ik krijg de text van menu niet op de oranje knoppen. kan iemand me uitleggen ;-) hoe ik dat kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.