Ga naar inhoud

IE8 Ctrl+S is gedeactiveerd (licht grijs)

De Hulk

Aanbevolen berichten

Probeer eens om IE terug te zetten naar de standaardinstellingen.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat dit een goed advies is, maar ik voer dat niet uit. In het begin heeft iemand dat ook eens gedaan en ik ben een week bezig geweest om alles te herstellen.

Ik maak ook bezwaar tegen deze optie, want je moet als klant weten om welke individuele instelling het dan gaat. Er zijn in IE een groot aantal tabbladen Inhoud > Geavanceerd etc. onder Internetopties en overal staan meerdere (veel) Instellingen die in de loop van de tijd allemaal op elkaar afgesteld zijn. Het is toch vreemd dat je alles als (mogelijke) oplossing zo maar even naar een standaard nulpunt moet terugzetten. Bijvoorbeeld ter vergelijking: wat heeft het geluid (hoog/laag) van een TV nu met het contrast/kleur van het TV-scherm te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het terug zetten naar standaardinstellingen uitvoert zoals beschreven in bericht 2 geraak je geen persoonlijke instellingen kwijt, dus je moet er geen vinkje voor plaatsen.

Dat je een voor gestelde oplossing niet wil uit voeren is je volste recht en je eigen keuze.

Ik vraag me af waarom je nog IE8 gebruikt in Windows 7, ook problemen met IE9?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij maakt een onderscheid tussen instellingen en persoonlijke instellingen? Ik weet het niet, maar er zijn veel instellingen in IE8.

Ik gebruik IE8 nog steeds omdat toen ik IE9 installeerde met geen mogelijkheid ook niet met hulp van fora mijn zoekmachines kon behouden of weer terug kon instellen. Ik gebruik deze Wikipedia nl, en, van Dale, Google en Telefoongids etc ontzettend veel en dan maar IE8 blijven gebruiken. Microsoft helpt dan ook niet en dat schiet dus niet op. Als je het goed zou willen doen moet je alles van IE8 duizend procent van het hele systeem verwijderen en dan opnieuw IE9 installeren. Echter, ik werk nu met honderdduizenden mappen en files en het werk moet gewoon doorgaan en ik kan nu vrij lekker werken met W7. Elk nieuw probleem kan een groot gevaar en ramp opleveren vandaar dat ik altijd moet afwegen of iets het risico waard is. Bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.