Ga naar inhoud

Hijackthis log nakijken aub

Aanbevolen berichten

Beste

Ik ben de laptop van een vriendin aan het kuisen. Ik heb al Ccleaner, malwarebytes en avast virusscan laten scannen met opmerkelijke resultaten (is nog nooit gekuist geweest) maar alle geinfecteerde bestanden zijn verwijderd.

Ik heb in 'programmas verwijderen of wijzigen' ongeveer de helft van de programmas verwijderd, die niet nodig waren en heb in 'msconfig' de opstart-programmas eens goed gezet en diegene die niet nodig waren uitgeschakeld.

de computer draait nu perfect, ik verschoot er zelf van dat hij zo snel ging ineens :D

Nu voor de laatste stappen heb ik niet voldoende kennis, dus vraag ik aan iemand om het Hijackthis-logje na te kijken en mij met de laatste stappen te helpen (heb wel een error gekregen toen ik Hijackthis liet scannen, dit vindt je ook in bijlage).

Dank bij voorbaat

Mathias

error hijackthis selina.docx

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Zoeken

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

R3 - URLSearchHook: (no name) - {2d8d9acc-f6d7-4362-8876-a275ca929591} - (no file)

R3 - URLSearchHook: Vuze Remote Toolbar - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote\prxtbVuze.dll

O2 - BHO: Vuze Remote - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote\prxtbVuze.dll

O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - C:\Program Files (x86)\Yontoo\YontooIEClient.dll (file missing)

O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O3 - Toolbar: Vuze Remote Toolbar - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote\prxtbVuze.dll

O8 - Extra context menu item: Free YouTube to MP3 Converter - C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\DVDVideoSoftIEHelpers\freeyoutubetomp3convert er.htm

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AdwCleaner heeft nog behoorlijk wat opgeschoond in register en bij de mappen. Dan lijkt de grootste opruiming wel gebeurd te zijn.

Sluit alle openstaande vensters

Start AdwCleaner en klik Deinstallatie.

Klik op "Ja"

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

AdwCleaner is nu verwijderd van je pc.

Indien je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dan hieronder op "markeer als opgelost" tokkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.