Ga naar inhoud

Google Chrome geeft geen geluid

Jasper

Aanbevolen berichten

Help!

Ik gebruik google chrome maar sinds korte tijd krijg ik geen geluid meer. Het vreemde is wel dat bij volume bij mixer wel de balkjes bewegen maar er is geen geluid..... bij andere forums heb ik gevonden dat er twee flash players op konden staan dat was hier niet het geval. toen ben ik opnieuw gaan installeren en ja dat werkte alleen helaas heeft dat 4 dagen gewerkt nu zit ik weer met het zelfde probleem......

Iemand die mij AUB kan helpen :love:

groet,

Jasper

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

helaas is dat niet de oplossing. door het uitzetten van flashplayer gaan veel sites en andere manier van afspelen zoeken. echter dit werkt niet altijd en dan krijg je idd de download van flashplayer. echter werkt hij dan nog steeds niet en dan moet ik hem dus weer inschakelen maar heb ik wederom geen geluid via flashplayer. ik heb ook een ticket gestuurd naar google chrome maarja eer ik daar is antwoord op zal krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.