Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag wou ik eens een dvd bekijken op me pc (windows xp)maar dat lukte niet zo goed. hij start wel automatisch op maar dan krijg ik een map met de volgende twee mappen derin AUDIO_TS en VIDEO_TS en met games opent ie em gwn met een afbeelding viewer. ik weet niet egt of dit een probleem is met hardware of software.

Geplaatst:

ik kan em wel afspelen met windows media player door naar rippen te gaan en dan naar de dvd rechtsklik op afspelen. maar normaal als je een dvd erin steekt dan krijg je tog een melding met welke programma je het wil openen.

heb ook al geprobeerd dvd speler te herinstalleren lukt ook niet.

autofix program van microsoft lukt ook niet.

Geplaatst:

Nix van aantrekken, is gewoon je video codec die niet is geinstalleerd. Je kan proberen van een PowerDVD te downloaden maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat dit een betaal programma is.

Een programma waar het zeker mee lukt is VideoLAN VLC Media Player, echt een pracht van een programma! Volledig gratis en speelt ALLE bestanden af! Zelfs als ze beschadigd zijn!

Should do the trick

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.