Ga naar inhoud

problemen na opstarten PC

Aanbevolen berichten

Je volgt de instructies niet :sad

Download het bestand tcpmon.txt in bijlage naar je bureaublad.

Wijzig de naam dan in tcpmon.ini en kopieer ...

Het bestand gewoon downloaden en opslaan op je bureaublad zal nog wel lukken hoop ik.

Dan klik je met rechts op het bestand en kies naam wijzigen.

Verander txt in ini en bevestig de wijziging als het gevraagd word.

Kopieer dan het bestand naar de map C:\Windows\System32

Indien gevraagd, bevestig om het bestaande bestand te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het lukt me nog steeds niet. Als ik het bestand opsla als txt is het een tekstbestand. ".txt" verschijnt niet achter de naam op het bureaublad. Als ik de naam wil veranderen kan ik er enkel ".ini" achter typen maar het blijft een tekstbestand (te zien bij eigenschappen) en dat is toch niet de bedoeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open de verkenner en klik op organizeren.

Klik op de tab weergave

Zoek de melding extenties voor bekende bestandstypen verbergen en doe het vinkje weg.

Sluit af met OK.

Kijk nu nogmaals maar het bestand tcpmon op je bureaublad.

Wijzig de naam in tcpmon.ini

Kopieer dan het bestand naar de map C:\Windows\System32

Indien gevraagd, bevestig om het bestaande bestand te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, naam veranderen is gelukt.

Maar als ik het bestand wil kopieren in system32 krijg ik:

kopieren en vervangen

u dient administrator-machtigingen op te geven om iets naar deze map te kunnen kopieren --> doorgaan

(ik ben administrator)

u toegang is nodig om door te gaan -->doorgaan

u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: copyX%userprofile%\desktop\tcpmon.iniXC:\Windows\System32X/y en druk op Enter.

Op de plaats van de X moet een spatie komen maar dat is niet altijd duidelijk en daarom deze manier.

Wat is het resultaat in het opdarchtprompt nadat je enter hebt gedrukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopieer het bestand tcpmon.ini van je bureaublad naar de map C:\Temp

Ga naar start en log jezelf uit.

Nu krijg je normaal een scherm waarop je opnieuw kan inloggen met jou account maar ook kan kiezen om in te loggen als een andere gebruiker.

Kies hier voor inloggen als andere gebruiker en als je de naam moet ingeven typ dan administrator en eventueel het paswoord.

Als je ingelogd bent met de administrator account, start dan het opdrachtprompt en typ volgende instructie.

copyXC:\Temp\tcpmon.iniXC:\Windows\System32X/y

Op de plaats van de X moet een spatie komen maar dat is niet altijd duidelijk en daarom deze manier.

Wat is het resultaat in het opdrachtprompt nadat je enter hebt gedrukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vista en win 7 heeft een gebruiker met een account als beheerder toch nog minder rechten dan het administrator account.

Daarom moet je voor sommige taken toch kiezen voor "uitvoeren als administrator".

Als je het opdrachtprompt opent zoals aangegeven in bericht 45, zou er normaal in de balk bovenaan administrator: cmd moeten staan. Is dat zo of staat er iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.