Ga naar inhoud

problemen config router

techniekerke

Aanbevolen berichten

Heb vandaag een nieuwe router moeten installeren, zijnde Linksys WRT160N (zelfde als vorige).

Ben de handleiding aan het doornemen, en ze vermelden dat ik moet inloggen op 192.168.1.1 -> enter, maar dat lukt niet -> "Could not connect to remote server, Check that the address is spelled correctly, or try searching for the site."

Dan even, msconfig gedaan om naar mij huidige gateway te kijken, deze staat op 2002:c058:6301::1, maar daar kan ik ook niet mee inloggen.

Wil gewoon op die site terecht komen waar ik mijn instellingen kan aanpassen, zijnde mijn netwerksleutel eens veranderen, want gaat nu al enkele jaren mee......

Wie kan mij met men beperkte kennis op weg zetten?

Heb enkel nog toegang via kabel, maar draadloos en wifi is niet meer toegankelijk, onze vorige stond onder de naam "ons netwerk" en staat er niet meer tussen.

Hier een config van mijn systeem:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het volgende eens doen ?

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.