Ga naar inhoud

Twain error bij het opzetten van scanner


Gast krakkel

Aanbevolen berichten

Bij het opzetten van mijn scanner (Acer 320U /... ) krijg ik de melding : twain error ( T009 ) error in getting the first twain data source ; unable to find the twain source manager ( TWAIN _32.DLL ) -please copy the Twain _32 .DLL from your source disk toyour windows folder ( T039 ) - weet iemand hoe ik dit oplos ? bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start, Uitvoeren en typ (of kopieer en plak) regsvr32 twain_32.dll in het vak Openen en klik op OK.

Als dat niet helpt, dan doe je volgende:

Start, Uitvoeren en typ cmd in het vak Openen en klik op OK.

in het DOS venster typ (of kopieer en plak) je achter de C:\Windows\>

copy C:\Windows\ServicePackFiles\i386\twain_32.dll C:\Windows

Daarna voer je opnieuw de eerste opdracht uit:

Start, Uitvoeren en typ (of kopieer en plak) regsvr32 twain_32.dll in het vak Openen en klik op OK.

!!!! Let op de Spaties !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in beide gevallen krijg ik als antwoord : twain_32.dll is geladen maar het ingangspunt DLLRegisterServer is niet gevonden - Dit bestand kan niet worden geregistreerd - wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download [ATTACH]22415[/ATTACH]

Herstart de computer en tokkelt de hele tijd op F8 en kies voor veilig modus.

Het bestand met de rechtermuisknop uitpakken en twain_32.dll naar c:\windows plaatsen

Dan computer opnieuw opstarten in normale modus en dan dit doen:

Start, Uitvoeren en typ (of kopieer en plak) regsvr32 twain_32.dll in het vak Openen en klik op OK.

twain_32.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.