Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik Windows 8 gebruik krijg ik met enige regelmaat de melding dat NIS2013 niet werkt. Als ik naar NIS2013 toe ga geeft deze aan dat er geen problemen zijn en de PC beveiligd is. Weet iemand ook wat er aan de hand kan zijn.

Ik heb de cloud virusscan versie van Bitdefender gebruikt en die van Panda. Beide geven aan dat er geen virus op m'n PC zit.

Geplaatst:

Heb je een upgrade uitgevoerd naar Windows 8 of een zuivere installatie van Windows 8 uitgevoerd?

Indien een upgrade stond NIS 2013 al op je PC voor de installatie van W8?

Geplaatst:

Ik heb een upgrade gedaan van Windows 7 naar Windows 8 en Norton Internet Security.

Ja, Norton Internet Security stond al op de PC voordat ik de upgrade heb gedaan.

Geplaatst:

Als Norton constant actief is en zijn werk doet zou ik me om die melding van Windows niet veel zorgen maken.

Heb je ook al gecontroleerd of de live updates van Norton uitgevoerd worden?

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dag Gijs123,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.