Ga naar inhoud

Pc beeld valt soms weg


wannes45

Aanbevolen berichten

Halo

Ik heb een tijdje geleden een samegestelde pc bij power4pc gekocht en ik ben zeer tevreden over de computer maar soms valt opeens mijn beeld weg en ik heb al geprobeerd wanneer het gebeurt was een ander scherm te gebruiken maar dan krijg ik nog geen beeld er komt alleen no source signal op. Is er dan iets mis met mijn grafische kaart of zo? of kan dit iets anders zijn. Als ik de pc dan af zet en terug op zet werkt het ook nog niet maar alleen als ik de pries uit het stopcontact heb getrokken, dit weet ik wel niet zeker het kan ook toevel geweest zijn want het gebeurd nu ook niet elke dag. Maar ik zou graag weten of ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wannes45,

Mogelijk is er een probleem met je grafische kaart zoals Jean-Pierre al aangeeft.

Het hoort niet als je een nieuwe pc hebt, al gebeurt het maar eens af en toe en tegen de tijd dat je helemaal geen beeld meer krijgt kun je misschien geen aanspraak meer maken op garantie :dontknow:

Ik zou er in ieder geval naar laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.