Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele weken heb ik iets vreemd met mijn pc. Het gebeurt ongeveer 1 keer per week dat hij ineens uitvalt. Meestal maakt mijn dvd speler/schrijver een vreemd geluid en valt de pc weg. Hij herstart maar loopt dan steeds vast.

Als ik daarna bij "Deze computer" ga zien is het dvd station weg. Deze staat er meestal weer na de volgende opstart beurt.

Wat kan ik hieraan doen? Dit is nog maar een recent nieuwe dvdspeler en werkt voor de rest wel goed. Kan hij fout aangesloten zijn? Kan ik dit zelf maken?

Gast Masters
Geplaatst:

Is het een IDE speler of een op sata?

Heb je hem zelf geplaatst (en zoja; heb je de master/slave instellingen juist?)

Geplaatst:
Is het een IDE speler of een op sata?

Euh? Ik heb er zelf geen idee van wat dat is.

Een vriend die in een computer winkel werkt heeft de dvd speler geïnstalleerd. Ik heb er dus zelf geen idee van of die als master/slave is aangesloten. Zal het eens navragen of kan ik dat hier ergens zien?

Gast Masters
Geplaatst:

dan zal die wel juist aangesloten zijn.

Ik verdenk er die brander gewoon van om fouten te maken. Laat hem die er eventjes uit halen & bekijk het een weekje, als hij het dan wel doet dan ligt het aan je brander (raar lawaai maken van een brander is een hardwarefout, dat lukt je niet met software)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.