Ga naar inhoud

Ethernet werkt niet meer

Gast davidc

Aanbevolen berichten

Gast davidc

Dag leden,

Sinds vandaag werkt op mijn nieuwe HP pc mijn Ethernet hub niet meer waar ik de lan kabel in moet steken.

Normaal gezien blijft er een groen lichtje branden als hij werkt maar dit doet hij alleen als de pc net opstart en windows nog niet geladen is.

Dus bij het opstarten werkt hij (dan brandt ook een groen lichtje op mijn router dat lan2 internet heeft) maar als hij dan volledig opgestart is haakt hij af.

Ik hoop dat iemand dit probleem ook heeft gehad en eventueel een oplossing heeft.

Met vriendelijke groeten,

DavidC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

staat de netwerkkaart in je pc aan?

Als je over een hub spreekt; heb je aan je pc het juiste netwerkadres opgegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast davidc

@Masters hoe kan ik dit controleren? Gisteravond werkte het nog en ik heb niets aangepast.

Een 'hub' ik bedoel dan gewoon een ingangpoort waar je een netwerkkabel in moet steken..

Bedankt.

David C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

het gemakkelijkste om te controleren of je netwerkkaart wel aan staat is naar configuratiescherm - netwerkverbindingen te gaan.

Als daar "uitgeschakeld" staat, dan staat ze uit ;)

Kan je anders eens daar op je netwerkverbinding rechtermuisknop en dan herstellen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.