Ga naar inhoud

welke van deze 2 laptops is een goede keuze?

MissTravel

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik ben aan het rondkijken voor een laptop.

Heb mij laten vertellen dat de merken Acer, Asus, Toshiba en PackerdB goed zijn. Ik wil ook graag een i3 of i5 processor.

Ik heb 2 laptops gevonden.

X54C-SX447V - ASUS X54C-SX447V - MegaSellers.nl

of

PACKARD BELL LAPTOP TV44HR-3365NL - Block Electrostore

Ze hebben beide een i3 processor. Nu wil ik de laptop gewoon voro htuis gebruiken. Internetbankieren, internetten, mailen, dvdtje op kijken, facebook etc.

Welke laptop raden jullie mij aan? Welke geeft de voorkeur en waarom.

De Asus vind ik qua prijs aantrekkelijk, en de Packerdbell vind ik de uitstraling weer mooi.

Wie oh wie helpt mij of komt met een beter alternatief aanzetten?

En de vraag of een i3 processor goed is voor mij?

bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een i3 processor is zeker geschikt voor jouw doeleinden, zolang het relatief lichte taken blijven en bijvoorbeeld niet intenstief gamen. Wat betreft de keuze tussen deze drie laptops heeft de ASUS de beste bouwkwaliteit, Packard Bell (Acer tegenwoordig) heeft de beste specificaties en de HP zit zo'n beetje in het midden van allemaal: degelijke bouwkwaliteit, degelijke specificaties maar wat vooral uitblinkt is de schermkwaliteit t.o.v. de andere twee laptops.

De HP Probook lijkt mij dan ook de beste keus. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even de aandacht vestigen op het volgende...

De Packard Bell en de Asus zijn fonkelnieuwe laptops, maar de HP is een refurbished laptop: geen nieuwe dus, maar eentje die in het bedrijfsleven zijn dienst heeft bewezen en "einde contract" was, of werd teruggenomen n.a.v. een defect...een gebruikt toestel dat een nieuw leven werd ingeblazen dus.

Refurbished laptops zijn zuiver gemaakt, gecontroleerd en eventueel hersteld, maar hun prijs kan je moeilijk vergelijken met de prijs van een "maagdelijke" laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.