Ga naar inhoud

Harde schijf controleren en herstellen


De Hulk

Aanbevolen berichten

Hallo Hulk,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begrijp ik wel. Echter, ik ben het niet altijd eens met de optie 'opgelost'. Mijn persoonlijke mening is dat fora verder moeten gaan dan alleen maar antwoord geven op een vraag men moet ook het achterliggende probleem zien en daar aan willen werken.

Ik zie de hele harde schijfcontrole en evt. reparatie zoals die met de huidige tools al dan niet plaatsvind volstrekt achterhaald en onvoldoende. Dus is beschouw dat zeker niet als opgelost want de volgende keer heb ik weer een harde schij en dan ben je daar ook weer vier tot zes uur met chkdsk en allerlei tools mee bezig.

Dat wil dus helemaal niets zeggen over de hulp die je krijgt, want iedereen doet zijn of haar best. Als de Universiteit van Twente destijds naar mij had geluisterd dan had de integratie van pc en tv een tiental jaren eerder kunnen plaatsvinden. Er zijn nu de eerste SMART tv's met internet en daar kan men geen muis of toetsenbord op aansluiten (Samsung SMART tv) en dan moet je kijken wat dat kost! 2900,- euro en dat moet je nooit kopen, want die zijn nog geen achthonderd euro waard.

Samsung wil dat als opgelost zien maar het is een waardeloze bediening zonder toetsenbord en/of muis en niet opgelost (lees ook op internet) en ik heb contact met ze opgenomen voor een tablet of afstandbediening met een toetsenbord en ze weigerden. In Amerika kreeg je er één gratis bij of 150 euro retour en ik niets. Ze hadden het geld binnen, zeiden ze en ik moest het maar uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.