Ga naar inhoud

Computer opstart problemen

RubenLW

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Een tijdje geleden kreeg ik soms problemen met het opstarten van mijn computer. Het begon met dat als ik mijn computer aandeed dat de scherm gewoon zwart bleef. Als ik mijn computer opnieuw opstarte was er geen probleem. Echter, gisteren kreeg ik opeens een bizarre melding tijdens het opstarten "Failure to overclock". Vreemde melding gezien ik niet aan overclocken doe.

Enfin, toen mijn computer opgestart was keek ik in eventviewer en kreeg ik de melding event 1001 Bugcheck. Toen ik deze event googlde werd gesuggereerd dat ik mijn videokaart drivers moest updaten zo gezegd zo gedaan. Geen foutmeldingen of wat dan ook tijdens de installatie van de drivers.

Gisteravond probeerde ik mijn computer op te starten en gebeurde er een aantal vreemde dingen. De fan van mijn behuizing bleef voluit loeien tijdens het opstarten. In plaats van de normale opstart scherm krijg ik nu een ASUS Motherboard screen met opties zoals BIOS starten, EZ Flash, etc. daarna start hij op zoals normaal maar de fan van de computer behuizing blijft voluit loeien.

Mijn specs zijn:

Windows 7 home premium 64 bit

HAF 932

Core-17-870

Corsair 850-HX

ASUS P7P55D-E PRO

SH-S223L DVD writer

2x HD103SJ

4gb DDR3-1333

Wie kan mij helpen met dit erg vervelende probleem?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.