Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vond het gewoon echt heel raar dat het op precies hetzelfde moment gebeurde, het leek wel enkel de pc te zijn, onze stroom valt wel vaker uit als ik én mn pc én mn tv én mn verwarming op heb staan en dan nog ga staan stofzuigen, maar dan valt de stroom gewoon uit en moet ik hem manueel terug opzetten, de pc beneden startte terug op en reanimeerde, de mijne bleef erin. En nu doet die van beneden het plots ook niet meer.

Dat ze in de straat aan 't werken waren weet ik niet, 'k zou 't wel straf vinden op nen zondag in den vroegen avond. :s

Wat me vandaag wel opviel, misschien heel stom, maar op onze (gedeelde) oprit stond een buske van den ellentriek. Dus misschien dat er toch een panne is geweest, zoja, vraag ik me af of ik die voeding kan terug krijgen van de verzekering. Ik hoop dat dit wel de laatste keer was want ik kan me niet elke keer een voeding aanschaffen van 70 euro, en als 't tegenzit gaat heel mn pc eraan en niet enkel de voeding.

Ik ga morgen die computer van beneden es uit elkaar halen en die andere voeding van die nog oudere pc er eens insteken zoals ik bij de mijne gedaan heb, is die voeding ook kapot, dan is er wel iets serieus aan 't polleke als ge 't mij vraagt.

Geplaatst:

je mag dat natuurlijk in je verzekering inbrengen maar je zit echter met je vrijstelling (zo'n 300 euro dacht ik) waar je niet boven komt. Indien je pc nu volledig zou zijn uitgebrandt....

toch best eens af en toe de ventilatieopeningen van de pc en ventilators controleren en reinigen.

Geplaatst:

Ja ik denk het ook, de achterkant van de case aan de ventilator hong echt vol met rood stof, ben erachter gekomen dat het van mn dekentje kom dat ik altijd op mn schoot heb liggen snachts, zo een dekentje waar vooral heel veel floeskjes afkomen, de achterkant was dus helemaal ermee bedekt, nu, vanbinnen was er heel weinig stof, maar mn pc staat onder mn bureau en aan de achterkant en zijkant waar een fan zit heeftie niet veel ruimte, misschien best toch maar eens een ander plekje zoeken voor mn pc :(

Geplaatst:

het probleem lijkt me hierbij opgelost.

mocht het heropend moeten worden, kunt u altijd even contact opnemen met één van de moderators of beheerders.

-= Topic Closed =-

Geplaatst:

ik zal de gebruiker nog even een tip mee geven,

gezien de pc op de grond (normaal) erg veel stof vergaart, is het beter om hem iets hoger te zetten (het bureau bijvoorbeeld).

mindstends 2 keer in het jaar uitstoffen is ook geen overbodige luxe.

let uiteraard wel op dat u nergens tegenaankomt bij het schoonmaken.

Mv.Gr

Yannick

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.