Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb geprobeerd om een systeemcopy te maken maar als ik die wil maken op een externe HD , ziet de laptop de HD niet zitten en ziet enkel het dvd station . Ik kan blijkbaar geen backup maken op mijn externe HD , alhoewel hij steeds om een verwisselbaar medium vraagt ...Als ik de HD aansluit en wil die gebruiken voor de backup krijg ik de mededeling : de parameter is onjuist , 0x80070057 . Via dvd's zou het blijkbaar wel lukken om een backup of systeemcopy te maken maar dit is uiteraard niet de bedoeling . Via verkenner is de externe HD nochtans wel te zien ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had reeds van bij de aanschaf van de laptop een herstel(opstart) gemaakt op een USB stick ( kan je blijkbaar maar éénmalig doen ) en nu heb ik dus een systeemcopy op de externe staan . Ben net even gaan speuren op het net en deze versie van reflect(4.2) is dus NIET compatibel met win 8 ! Thanks to clarkie alvast . Nu eerst versie 5 downloaden en waarschijnlijk nieuwe copy maken die wel werkt met win 8 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je een image maakt van Windows 7, heb je software nodig die met Windows 7 compatibel is (zie link in bericht 5).

Wil je de image ooit terugplaatsen dan dien je gebruik te maken van de zelf gebrande Rescue CD, dit staat compleet los van Windows 8...zolang je deze Rescue CD niet hebt gebrand geeft het programma daar melding van.

Klik je deze melding toch weg dan kan je gebruik maken van het icoontje, zie markering.

post-20447-1417705185,6436_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.