Ga naar inhoud

upgrade pc

stuikerke

Aanbevolen berichten

graag zou ik mijn pc willen upgraden zoals de videokaart maar weet nie hoe ver ik mag gaan ivm de voeding die ik nu heb.

wat ik nu heb is:

windows vista

gigabyte GA-MA790X-DS4 moederbord

amd phenom x4 9550 processor

ati radeon hd4850 videokaart

4gig ram

aero cool e78-430w voeding

bedoeling is om games wa soepeler te laten draaien zoals diablo 3, guild wars 2, call of duty reek en battlefield 3

iemand die wat ideeën heeft laat maar komen.

als er nog meer info gewenst is laat maar iets weten.

bedankt op voorhand

grtz stuikerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voeding kan inderdaad een stevige upgrade krijgen. Een kleine upgrade naar een snellere videokaart is mogelijk, maar grote investeringen (+150 euro) zou ik niet meer uitvoeren aangezien je processor al redelijk oud is.

Voeding, grafische kaart en eventueel een SSD zijn mogelijkheden voor een upgrade.

Maar de belangrijkste vraag natuurlijk, hoeveel wil je eraan uitgeven?

Voer ook nog even onderstaande uit voor een meer gedetaileerd zicht op de hardware van je PC:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt voor de reactie. hoeveel ik er wil aan uitgeven hangt er natuurlijk vanaf of ik er een nog een tijdje mee doorkan, maar als ik er teveel moet aan uitgeven kan ik evengoed kijken voor een nieuw systeem dan. is het eigenlijk nog nuttig om er geld aan uit te geven aangezien de processor? ik bedoel hoe lang kan ik er nog mee verder dan? hier alvast de link van snapshot speccy.

http://speccy.piriform.com/results/EyMTjH6kLic1bNmGqOqPHGW

grtz stuikerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.