Ga naar inhoud

Weer trage PC

agie

Aanbevolen berichten

Nogmaals graag hulp bij m,n trage pc.

Ik weet niet wat er precies speelt ,het lijkt wel of er een probleem met verbinding is maar er wordt toch aangegeven dat de verbinding goed is maar het kan zijn door het gebruik van kabel internet verbinding het probleem is, soms gebruik ik die maar soms ook draadloos.

Maar deze keer opgestart met de kabel en het probleem is er weer!

Na verloop van tijd werkt alles weer normaal maar voor die tijd.....!

Ik heb een HJ log toegevoegd voor eventueel een controle en wat verdere afbeelding die automatisch op mijn beeld verschijnen misschien een hulp kunnen vormen.

Het probleem komt naar verloop van tijd terug....zeer lastig allemaal, graag wat hulp.:-)

post-25089-1417705184,5899_thumb.jpg

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hijackthis logje is OK.

Probeer eens om tegelijk met kabel en draadloos te verbinden en doe dan het volgende.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gezocht naar bureauacccesoires maar kon dit niet vinden, alleen accessoires en daar werd opdrachtprompt niet bij vermeld.

Zowel bij zoekopdracht en uitvoeren was er geen resultaat.

- - - Updated - - -

Nog even dit......er is nu weer wel snelheid en er is een update geweest maar ik neem aan dat dit niet een vertraging van een week veroorzaakt

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start en typ cmd.exe in het zoekvak.

Klik met rechts op het gevonden resultaat en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je even een samenvatting geven van de situatie?

Is het de pc zelf die traag reageert of is het enkel internet die traag is?

Maak een draadloze verbinding en doe dan volgende test.

Ga naar speedtest.

Kies een server en de test start automatisch.

Na de test klik je op "share this result" en dan op "Copy" om de link naar het resultaat te kopieren.

Plak dan de link in je bericht.

Maak nu een bekabelde verbinding, verbreek de draadloze verbinding en doe de speedtest nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel het internet en het werken met de pc werkt traag!

Met het verbreken met de bekabelde verbinding bedoel je toch eenvoudig "uit het stopcontact halen van de stekker" een andere manier is mij niet bekend.

Lukt me niet zo best met het opslaan van de resultaten vandaar de toegevoegde afbeeldingen en hoop dat deze duidelijk voor je zijn!

speedtests-2012-11-21-153113 draadloos.txt

post-25089-1417705194,0607_thumb.jpg

post-25089-1417705194,4199_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.