Ga naar inhoud

Weer trage PC

agie

Aanbevolen berichten

Als je de pc/laptop langere tijd (meerdere uren) niet gebruikt, kan je hem beter volledig uitzetten.

De slaapstand uitschakelen doe je via het configuratiescherm - energiebeheer.

Klik dan aan de linkerkant op wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat.

Stel dan de optie computer in slaapstand zetten na in op nooit en sla de wijzigingen op

Wat bedoel je met een streaming update voor Avast?

Het is normaal dat je virusscanner dagelijks een update krijgt van de virusdefinities maar dat gebeurt meestal bij het opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een afbeelding toegevoegd en ik denk dat er toch een verband ligt met Avast up date.

Vanmiddag toe ik voorgaand bericht heb verstuurd was er weer een "streaming update'wat voor een vertraging zorgde.

Nu net weer een update wat ervoor zorgde dat het 25 minuten duurde voordat ik een pagina van Google kon openen.

Uiteindelijk de Pc uitgezet en opnieuw opgestart en er is geen update en de Pc werkt op dit moment weer normaal.

Dus ....krijg ik toch zo mijn twijfel dat mijn instelling van Avast niet goed is of dat Avast Google tegenwerkt of zo.

Het is maar een gok natuurlijk en ik probeer het even uit!

post-25089-1417705218,6207_thumb.jpg er verschijnt onder een upload balk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avast doet dus een update van de virusdefinities bij het opstarten en zodra er een nieuwe virusdefinitie beschikbaar is, wordt die via een streaming update toegevoegd.

Als je hiervan hinder ondervind (zoals jij dus) kan je misschien de streaming updates uitschakelen en enkel de update bij het opstarten behouden.

Ik ben niet zo vertrouwd met Avast dat ik je kan zeggen welke instelling je hiervoor moet aanpassen maar met wat zoeken, kom je er zelf wel achter denk ik.

Probeer het eens op deze manier en las het niet helpt, is het misschien tijd om over te stappen op een andere virusscanner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen , omdat Google Chrome problemen bleef geven met het openen van pagina's, firefox geinstalleerd.

GEEN PROBLEEM met het openen van de pagina's!

Op dit moment werkt alles perfect op snelheid en hoop dat het nu zo blijft.

Ik kijk het nog even aan en hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een tijdje verder en ik moet zeggen dat het nog steeds goed gaat...

Ik hoop dat het nu ook zo blijft.Het lijkt erop dat Google chrome de problemen veroorzaakte maar.....

zeker weten doe ik het niet.

Maar het is lang geleden dat ik zo op mijn PC heb kunnen werken en .....ik hoop dat het even zo blijft natuurlijk.

In ieder geval bedankt weer voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.