Ga naar inhoud

Geen geluid meer in Google Chrome

Veromieke

Aanbevolen berichten

Ook ik heb geen geluid meer in Google Chrome. Ik werk nog met windows XP. Op mijn laptop heb ik windows 7 en daar heb ik wél nog geluid in Google Chrome. Als ik een youtube filmpje op mijn facebook zet vanaf google chrome is er ook dààr geen geluid meer bij via XP, opnieuw wel via Windows 7. Ik heb alles gedaan wat hier in het forum al werd aangeraden, maar het kàn niet aan de pc liggen, want via Mozilla Firefox heb ik wél geluid. Ook ik heb inderdaad Real Player in surplus op Windows Player staan, maar dat heb ik op mijn laptop ook. Als je onderaan het filmpje van youtube gaat kijken, dan zie je het luidsprekertje "off" staan, maar je kan er niet aan om het aan te klikken .............wat nu? is het bij Diane V dan gelukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer deze tips in onderstaande volgorde:

1. Heb je de meest recente versie van Google Chrome geinstalleerd? Deze vindt je hier.

2. Deze tip heb ik gevonden (spijtig genoeg in het engels)

https://www.youtube.com/watch?v=EsK9fYXD9Lw

3. Dit lees ik op een forum van Google Chrome:

We've uncovered the nature of the problem, and are working on a fix. This issue should affect only a subset of people that have 5.1 and 7.1 audio support enabled. As a temporary workaround, you can enable 2.1 stereo sound in the Windows audio settings and sound should be restored.

Probeer bij de geluidsinstellingen in Windows de 2.0 sterio sound in te schakelen en de 5.1 en 7.1 uit te schakelen.

4. Lees dit en pas het toe, zelfs als je wel geluid hebt in andere browsers.

5. Als dat allemaal niet werkt, kan je een herstelpunt (klik erop!) terugzetten. Doe dit enkel als je nog niet zo lang geen geluid meer hebt.

6. Tenslotte kan ook malware ervoor zorgen dat geluid niet meer werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.