Ga naar inhoud

Wat moet ik aanpassen ? voor mij happy hour ?

Aanbevolen berichten

Hallo dit is mijn kopen.php maar mijn happy hour werkt niet, het zou nu van 20.00 uur tot 21.00 uur happy hour moeten zijn, maar hij blijft maar zeggen dat het dat niet is :(

Kan iemand mij vertellen wat ik hierin aan moet passen om het te laten werken ?

<?

include('../_include.php');

design_boven('Kliks Kopen');

check_login();

?>

<head><script src="https://www.targetpay.com/send/include.js"> </script><head>

<h2>Kliks Kopen</h2>

<p>Wil jij meer kans maken op de jackpot? Koop dan nu 500 kliks.<br />Je krijgt dubbel zoveel kliks tijdens happy hour.<br />Happy hour is elke dag van 20:00 tot 20:59.</p>

<p>Het is nu <? if(date("H") == 20){ echo '<strong>WEL</strong>'; }else{ echo '<strong>GEEN</strong>'; } ?> happy hour, dus je krijgt <? if(date("H") == 20){ echo '<strong>1000</strong>'; }else{ echo '<strong>100</strong>'; } ?> kliks!</p>

<p align="center"><a href="javascript: targetpay(44345, 86017, 'auto', 'auto', '');">Kliks</a></p>

<?

design_onder('1');

?>

Graag hulp

Groetjes simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

wat krijg je momenteel te zien? de hele tijd GEEN of helemaal niks?

- - - Updated - - -

Ik zie het al, op het moment dat je deze code gebruikt kom je volgens mij op de tijd uit die geld bij de server waar je website staat.

Om het op te lossen moet je eerst even kijken hoeveel tijdverschil er in zit.

Dat doe je zo.

Ze deze code op je site, ergens waar je gewoon bijkan en even kan kijken.

<?

print date("H");

?>

nu zie je wat voor tijd het nu is, bij de server.

Kijk nu naar de tijd die we in nederland handhaven, reken het verschil om en maak van je if statement iets anders.

dus stel dat ik de code online zet, en nu zie dat het 12 uur is.

het is in feite 18 uur, dus zie ik dat ik eigenlijk 6 uur er moet aftrekken.

als ik hem dan om 20 uur wil laten afgaan doe ik dit.

20 uur - 6 uur, is 14 uur.

op het moment dat ik het if statement verander naar 14 uur zal het goed gaan.

je kunt ook de date functie aanpassen maar dit is wat ingewikkelde daarom deze instructie die iets gemakkelijker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.