Ga naar inhoud

DVD gebrand: film staat er dubbel op

Esquilo

Aanbevolen berichten

Hallo :)

Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag, ik zit een beetje in tijdnood en probeer nu online de oplossing te vinden. Morgen moet ik een film op dvd hebben staan en heb het volgende probleem:

Ik heb geen ervaring met dvdtjes branden, wel met films downloaden, kijk ze op de laptop en brand ze normaal niet, wel een keer geprobeerd, is toen ook gelukt en bood dus ook voor iemand aan te helpen (het gaat om een oude film uit 1960) Nu heb ik vanmiddag die dvd gebrand en probeerde net in de dvd speler of hij het dee: speelt de film dubbel weergegeven af >> het scherm is met een streep door het midden verdeelt en links en rechts zie je de film zich afspelen. Alsof je scheel kijkt en de film dubbel ziet dus..

Ik snap hier niks van? Dit heb ik gedaan:

- film gedownload via isohunt.com als videofragment

- met cyberlinck Power2Go DVD video schijf geselecteerd

- omdat de film 129 minuten duurt en schijfje 120 minuten aankan heb ik via inkorten de film geknipt naar 112 minuten, met het idee het laatste half uur op een volgend schijfje te branden.

- daarna op DVD gebrand en duurde ongeveer een uur denk ik

- de lege schijf is van kruidvat eigen merk en op doosje staat: DVD+R >> 120 min / UV-resistant / 1-16xspeed / 4.7 GB

Op de laptop speelt het videofragment met normale weergave af, het miniatuurvoorbeeld is ook normale weergave, maar op de dvd is alles dubbel weergegeven.

Weet iemand hoe dit komt of wat ik verkeerd gedaan heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Esquilo,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens illegale praktijken. Downloaden van films via torrents is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Neem zeker ook eens de forumregels door.

Het spreekt voor zich dat je welkom blijft met legale vragen / problemen.

Vriendelijke groeten,

Asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.