Ga naar inhoud

Mening over website gevraagd...

Aanbevolen berichten

Hallo, een maandje geleden ben ik de site www.gamingtest.nl gestart.

Op deze site schrijf ik gamereviews op basis van bugs die ik tijdens het spelen ben tegengekomen.

De site bevat een ranglijst met alle scores van de games die ik heb gereviewd.

Andere functies zoals een Google translate widget, een lijst met demo's en een contactpagina ontbreken niet.

Ik heb speciaal voor mijn site een Youtube en Twitter account aangemaakt.

Er staan al aardig wat bug reviews op de site, alleen stijgt het bezoekersaantal nog niet echt.

Ik zou graag uw mening willen horen over de site.

Als u wilt kunt u ook op de poll stemmen, deze bevindt zich op de hoofdpagina.

Door deze poll krijg ik een goede indruk hoe de site verbeterd zou kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zicht vind ik de site niet zo slecht.

Maar uw doelgroep is vooral jonge gamers.

Op dat gebied vind ik de achtergrond van de site niet passend.

Ik zou jeugdiger maken.

Ook zou ik de witte achtergrond ook een kleur geven.

Maar vooral dit:

Als ik naar uw site was geweest via google dan zou ik niet weten wat ermee moet doen.

Nu is het wel zo dat ik geen gamer ben en dat kan enigzins verklaren.

Maar ik zou op uw site duidelijk maken waarom je de site hebt gemaakt.

Leg duidelijk uit dat je een review en bugs meld of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hoi GamingtestNL,

Ik kwam via jouw ander topic op je website terecht. Hier ook nog mijn mening over de website:

Het lijkt me een leuk initiatief, en biedt tevens een andere kijk op quotering van games. Ik ben zelf wel een gamer en had in Assassins Creed III maar heel weinig zaken die me stoorden. Dat het eigenlijk krioelde van de bugs had ik nooit kunnen denken.

Wel vraag ik me af met hoeveel mensen je deze website realiseert? Heb je al deze reviews zelf gemaakt en zelf alle bugs ontdekt? In dat geval kan je bijna zeker stellen dat je er nog enkele vergeten bent. Volgens mij kan je via fora zeker mensen aanspreken om jouw werk bij te staan wat de website nog meer en betere reviews zal opleveren :top:.

Op jouw profiel vind ik geen leeftijd, maar de website ziet er behoorlijk knap uit! Ben je te werk gesteld in de game-industrie of dergelijke of is dit louter vrije tijd? Misschien kan je zelfs eens contact opnemen met de "grote" gamewebsites, zij hebben ook vaak wat informatie over bugs en glitches.

Tot slot nog een kleine opmerking: helemaal bovenaan de website staat in een zwarte balk: "LATEST NEWS: Assassi"

Dat lijkt bijna een sushi gerecht. Zeker omdat de rest van de balk onbenut blijft. Lijkt me dat je daar iets aan kan gaan doen.

Ik heb alvast mijn stem uitgebracht ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw feedback Mako! Ik waardeer dit heel erg. Ik beheer de website zelf, ik moet er wel bijzeggen dat het een wordpress theme is wat ik gebruik. Dit omdat de website veel artikels bevat. Ik heb deze website gemaakt met als doel de game ontwikkelaars de bugs te laten zien die ik gevonden heb tijdens het spelen. Alle bugs zijn door mijzelf gevonden. Voordat ik deze website maakte ik in mijn vrije tijd al filmpjes van de bugs die ik vond in games. Ik hoop later een baan te krijgen als gametester bij een gamestudio. Mag ik u vragen welke browser u gebruikt? Ik heb in Chrome en IE10 geen problemen.

aangepast door GamingtestNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.