Ga naar inhoud

Excel bestanden onbedoeld niet zichtbaar

Benniet

Aanbevolen berichten

ik werk al vele jaren in Excel, maar wat me nu is overkomen, is me een raadsel. ik kan geen enkel Excel bestand meer lezen, terwijl ik wel zeker weet dat het bestand is geopend. wie biedt raad? hou aub rekening met feit dat ik wel dagekijks met Excel werk, ben echter geen Excel kenner. Bij voorbaat dank, Benniet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je bestandje wel downloaden. Als ik op de taakbalk Excel aantik, zie ik je Excel bestand ik klein formaat staan, alsof deze dus is geopend, maar ik zie niet het geopende bestand. Ik begrijp er niets van. Noot: alle andere bestand, zoals bijvoorbeeld Word bestanden zijn probleemloos te openen. Hoor graag van je.

- - - Updated - - -

Lees wel: "zie ik je Excel bestand in klein"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je bestandje wel downloaden. Als ik op de taakbalk Excel aantik, zie ik je Excel bestand ik klein formaat staan, alsof deze dus is geopend

- - - Updated - - -

Bedoel je daar onderstaande mee, heb je als browser google chrome?

Klik erop, of gebruik het neerwaarts gericht pijltje en kies openen, en het bestand opent zich

post-23245-1417705185,5698_thumb.png

Of gaat het om onderstaande?

Klik er dan op.

post-23245-1417705185,5861_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.