Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 1 week geleden de nieuwe black ops 2 gekocht, maar elke keer als ik het opstarte, kreeg ik blue screen of death (zie topic http://www.pc-helpforum.be/f39/blue-screen-death-bij-opstarten-black-53332/). Ik had een mail verzonden naar Steam om te vragen aan wat het zou kunnen liggen, en blijkbaar heb ik het probleem (dat zoveel mensen hebben) dat het het spel crasht bij een AMD processor die niet up-to-date is. Ze vertelden me dat ik men BIOS moest updaten. Maar ik BIOS updaten heb ik nog nooit gedaan? en blijkbaar hangen er wel gevaren aan vast? Dus men vraag is hoe ik het op een zo goed/veilig mogelijke manier kan updaten.

Alvast bedankt.

Mvg

Pj

Geplaatst:

Bios updaten is niet zonder gevaar doch tegenwoordig gaat het vrij gemakkelijk.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Geplaatst:

Maar ik begrijp gewoon de eerste 3 stappen niet, waar je het moet intypen :

In [DOS Mode]

1.1 Power on System and Boot to DOS

1.2 Key in ‘cd DosTool’ (Go to BIOS path like “A:\DOSTOOL”)

1.3 Key in ‘Flash2M.bat’ or ‘Flash2M

Geplaatst:

Wat je in bericht 8 vermeld kan je alleen uitvoeren als je ook een diskette station hebt.

Waarschijnlijk niet.

Dan moet je het gedeelte In [Windows Mode] nemen.

Opgelet indien je 64 bits hebt nog verder kijken. Windows 64bit

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.