Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Masters

mobistar komt er mee uit tegen eind dit jaar voor 400€... ik zou het risico niet nemen om 350€ uit te geven waar je dan geen garantie op hebt, waarvan je de software eerst nog moet kraken & waarvan de taal nog niet juist staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Voor 199€ moet je er nog een verplicht (duur) abo bij nemen. Als je het toestel gewoon los koopt is de adviesprijs 499€.

Ik heb nu zelf juist een smartphone gekocht (windows mobile based), en ik moet zeggen dat ik daar héél blij mee ben. Icm met paketten zoals fring die je op je telefoon kan installeren kan ik nu thuis gewoon gratis naar alle vaste lijnen ter wereld bellen (zonder vaste maandelijkse kosten), en voor 15c/min naar gsm's... Dergelijke achteraf door de gebruiker installeerbare programma'tjes vind je toch niet/amper voor op een iPhone, wat in mijn ogen een serieus gemis is

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.