Ga naar inhoud

Heel traag Internet

Gast

Aanbevolen berichten

Klik voor de Belkin adapter eens op de knop configureren en overloop de instellingen.

Klik voor de ingebouwde adapter ook eens op de knop configureren.

Overloop ook hier de instellingen en kijk eens of je ergens verschillen ziet met deze van de Belkin en pas eventueel aan.

Pas de settings van puntje 2 eens toe op de ingebouwde wifi adapter en kijk wat het resultaat is als je dan hiermee verbinding maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik voor de Belkin adapter eens op de knop configureren en overloop de instellingen.

Klik voor de ingebouwde adapter ook eens op de knop configureren.

Overloop ook hier de instellingen en kijk eens of je ergens verschillen ziet met deze van de Belkin en pas eventueel aan.

Pas de settings van puntje 2 eens toe op de ingebouwde wifi adapter en kijk wat het resultaat is als je dan hiermee verbinding maakt.

Ik heb dit gedaan en tot mijn verbazing: Zelfde instellingen, ingebouwde netwerk ding: 1-2MB/s download

De oude USB adapter: 15-20MB/s

Ik blijf de USB adapter tog gebruiken dan! :D

Enig idee hoe dit komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow. 2e keer al nieuwe PC en NOOIT goed gewerkt.

Nu ook toetsenbord werkt niet goed (als ik op somige letters duw dan doet die het soms niet, soms wel. Of 1 toets meerdere kern werkt het ook pas na het 100te in te drukken) en als ik mijn PC opstart komt er normal 1 hoog piep geluid. Als er meerdere geluiden komen moet ik hem opnieuw opstarten anders werkt het toetsenbord helemaal niet.

- - - Updated - - -

En toen die uit de doos kwam was de behuizing voor een stuk afgebroken....... dat is dan een PC voor 1000euro.... Ik had beter 100euro bijgelegt en een nieuwe laten samenstellen (keuze was deze of nieuwe samenstelen en 100euro extra)

De samenstelling zou zonder SSD zijn maar met een GTX680. Ik koos voor de goedkopere met SSD en een GTX550 TI.

Daar heb ik nu al HEEEEL veel spijt van. Ik wist ook niet dat deze PC een medion moederbord zou hebben (die nu al kapot is) Terwijl die ander een MSI zou hebben.

:'(

Hierover had ik ook een post gemaakt, maar ik kan hem niet terug vinden in de windows section of met de search functie.

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

En toen die uit de doos kwam was de behuizing voor een stuk afgebroken.......

Die is waarschijnlijk gevallen en daardoor beschadigd.

Aangezien het om een medion gaat, komt hij waarschijnlijk van bij Aldi.

Zeker mee terug gaan en beroep doen op de garantie om te laten herstellen, de volledige pc vervangen of je geld terugkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kwam van paradigit. Recht uit het magazijn van de winkel....

- - - Updated - - -

Niet dat het van Medion is dat het van de aldi is. Het merk zegt niets aangezien medion de PC's alleen samenstelt en geen hardware maakt. Medion gebruikt normaal gezien a-merken en het moederbord in deze PC is gemaakt DOOR MSI voor medion. Gewoon louter pech gehad en de foute keuze gemaakt. Ook deden mijn ouders moeilijk over de andere optie, ze wilde niet langer wachten en geld bijleggen. Jammer! en nadat de PC totaal over 20weken weg is geweest willen ze hem NIET nog eens binnebrengen.

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk ook je "oude" Belkin adapter gebruiken als je daarmee tevreden bent.

Het is een tekortkoming aan een toestel onder garantie en normaal moet de verkoper/fabrikant dit herstellen.

Als je geen beroep wil doen op de garantie, is dat je eigen vrije keuze maar van een pc van 1000 € mag je wel verwachten dat hij correct werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog 2jaar, Ik lever hem later dan nog wel in :) en misschien als hij EGT kapot is. en het probleem met het toetsenbord is opgelost, het bijgeleverde toetsenbord heb ik vervangen door een oud toetsenbord dat perfect werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.