Ga naar inhoud

Geen internet

Aanbevolen berichten

Hallo

ik heb pas opnieuw xp geinstalleerd op mijn dell pc.

Nu heb ik alle drivers al geinstalleerd maar blijkbaar gaat mijn internet nog niet. ( heb dus ook die driver al geinstalleerd)

Moet in nog iets doen zodat ik internet zou hebben?

grtzz

Rep

Link naar reactie
Delen op andere sites

internet kabel steekt in. Modem werkt want op andere pc's kan ik wel op internet.

En netwerkverbinding maken helpt ook niet echt omdat er dan gewoon een melding komt dat ik dan al verbonden ben ofzoiets (via breedband)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

inderdaad, bij telenet-turbo kun je max 4 computers aansluiten op je modem. je krijgt dan 4 verschillende ip adressen (dit is als je zonder router werkt).

Verwijder je echter een pc zonder het ip adres te "releasen" dan zijn , volgens telenet, de max pc's nog steeds bereikt. sluit je nu een neuwe pc aan, dan zal die geen ip adres verkrijgen en zal je niet op internet kunnen.

na al dit gezever, de oplossing: modem uitschakelen (stekker uittrekken ), een minuutje of twee wachten, terug inschakelen en het zou in orde moeten zijn.

Laat ons iets weten als dit al dan niet lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.