Ga naar inhoud

Kan geen verbinding maken met internet

knocki

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Zoals velen heb ik net als jullie een probleem, het lukt me namelijk niet om verbinding te krijgen met het internet.

Er staat dat ik een beperkte verbinding heb, maar ik kan dus niets doen. Als ik toch probeer te verbinden krijg ik de boodschap dat de service diagnostics policy niet wordt uitgevoerd.

Het rare is ook dat ik mijn laptop nog maar net terug (deze vrijdag) heb van een reparatie: kreeg altijd een windows blue screen en heb dus mijn geheugen moeten laten vervangen. Omdat ik hier veel heb voor moete betalen, en lang op mijn laptop heb moeten wachten vind ik het dus echt rot dat ik er niet meer op kan.

Ik heb natuurlijk al gezocht op andere forums en op het internet, maar omdat ik niet echt zo veel van computers ken, vind ik het heel moeilijk om maar iets te verstaan wat ze op die forums allemaal zeggen.

Daarom probeer ik het eerst nog eens hier, vooraleer ik mijn laptop nog is moet binnendoen.

Ik hoop dat er iemand mee kan helpen, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.