Ga naar inhoud

Verticale strepen op lcd monitor

Aanbevolen berichten

Ik ken niet zoveel van pc's en laptops,

maar ik had besloten, dit weekend eens mijn laptop scherm te kuisen.

Ik ben dus speciaal zo'n product gaan halen, maar hier begint het probleem.

Ik heb wss net ietsje te veel van dat product op mijn scherm aangebracht, waardoor het wat begon te druppen, en lekte naar beneden. Nu een dag later merk ik dat er zich een groene verticale lijn voordoet op mijn scherm. Soms is het er eentje soms zijn het er 4 .... Ik heb mijn laptop al op een ander scherm aangesloten, en daar deed het probleem hem niet voor. (wss is het dan geen probleem met mijn videokaart, of ben ik verkeerd ?)

nu heb ik onlangs ook ene BSOD gehad, normaal komt dat nooit voor.(zie bijlage) De eerste vond plaats wanneer ik mijn laptop opstarte, de tweede wanneer ik mijn videokaart drivers wouw updaten (via windows zelf) zouden die daar iets mee te maken hebben ?

Ik merk ook dat die streep soms minder duidelijk wordt, en soms volledig verdwijnt. Mag ik er vanuit gaan dat die geleidelijk aan weggaat, of contacteer ik toch best even de winkel ? (ik heb namelijk nog garantie, maar aangezien die streep soms verdwijnt, weet ik niet of die wel daarvoor zal gelden.)

alvast bedankt voor de hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.