Ga naar inhoud

allemaal lijnen op scherm

metallica1978

Aanbevolen berichten

in de handleiding staat er ook niks in over het BIOS maar ik ga eens letten op de website van asrock of ik daar info over vind.Wat ik vergeten te vermelden heb,vorige week heb ik kortsluiting gehad met de voeding,dus de voeding kapot en heb een ander ingestoken.

Zou het kunnen dat door de kortsluiting mijn grafische kaart kapot is of in het ergste geval de PCI-Express slot?ik ga uw raad opvolgen en laat zo snel mogelijk iets weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is blijkbaar ook de enige revisie die is uitgebracht :hmmmm:

Als je een kortsluiting hebt gehad met je voeding dan zou ik de grafische kaart eens in een andere pc proberen mocht je deze ter beschikking hebben.

Of je kunt in deze pc een andere grafische kaart proberen om te kijken waar het probleem precies zit.

Het is een kwestie van dingen te kunnen uitsluiten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,ben er weer.het probleem lijkt opgelost,heb de pc binnengedaan bij een pc winkel hier in de buurt en de technicus heeft alles getest en hij heeft dus de stuurprogramma's geinstalleerd van de grafische kaart via de website van AMD en geinstalleerd in veilige modus en, heeft terug opgestart en nu blijkt er geen probleem meer te zijn met de grafische kaart dus voor de moment gewoon schitterend bureaubladje he :-)

wat het probleem betreft met de sata 2 poorten ,het kan een defect zijn op het moederbord.

in ieder geval bedankt voor je hulp en als ik nog eens probs heb kom ik bij jou he :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.