Ga naar inhoud

Verfborstel werkt niet bij TAB ('10 vs '07)

carambole

Aanbevolen berichten

Ik heb versie 2010, in de klas 2007.Bij de eerste regel stel ik 3 tab's in.Je selecteert in de witregel en klikt dubbel op de verfborstel(opmaak,kopiëren,plakken). je selecteert dan de volgende regel(s) ,die tab's staan dan ook zo.

In mijn 2010 doet hij dat niet.Je leert je zot en dan zit je weer op een zijspoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

De manier waarop u dit wilt doen, zou moeten werken in 2010, want heb uw instructies uitgevoerd en deze zijn gelukt. Wat bedoelt u precies met selecteren in de witregel? U dient met de cursor te klikken in de marge voor de witregel om enkel die ene witregel te selecteren.

Het is misschien een goed idee om de tabs toe te voegen op de eerste twee witregels in plaats van enkel de eerste regel en deze daarna te gaan kopiëren naar de andere witregels met het dubbelklikken op het verfborsteltje.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens verschillende moderatoren wijst alles erop dat hier om illegaal software / Windows gaat.

Daarom zal ik deze topic sluiten tot mijne spijt.

Indien u toch zeker bent dat je geen illegaal Windows / software hebt dan kan je contact nemen met een van onze moderator want morgen heb ik waarschijnlijk geen tijd voor de forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.