Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ga naar start - uitvoeren, typ eventvwr.msc en klik op OK.

Klik op windows logboeken.

Open het logboek voor systeem.

In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.

Bij geregistreerd selecteer je de afgelopen 24 uur en bij niveau vink je fout aan. Klik op OK.

Selecteer alle gebeurtenissen sinds de laatste opstart.

Klik nu onderaan in de kolom acties op geselecteerde gebeurtenissen opslaan.

Bepaal de lokatie en noem het bestand SysLog om op te slaan.

Bij opslaan als selecteer je tekst (door tabs gescheiden) (.txt)

Open een nieuw kladblok bestand.

Dubbelklik op de bovenste foutmelding om de details te openen.

Kijk nu of je een knop ziet met kopieren of met het icoon van een kladblok bestand.

Klik op die knop, ga dan naar het kladblok bestand en plak de details van de foutmelding in het kladblok.

Doe dit nu voor alle foutmeldingen sinds de opstart van de pc.

Laat in het kladblok telkens een blanco lijn tussen 2 foutmeldingen.

Sla het kladblok bestand op als SysError.txt

Doe nu hetzelfde voor het logboek toepassingen en noem bestanden AppLog.txt en AppError.txt.

Voeg nu de vier bestandjes (Syslog.txt, SysError.txt, AppLog.txt en AppError.txt) als bijlage toe aan je volgend bericht.

Geplaatst:

Er is een probleem met je Firewire: die zou blijkbaar zomaar verdwenen zijn?? :hmmmm:

De windows zoek service wordt ook niet opgestart maar dat kan je misschien oplossen met deze Fix.

Voer eerst de fix uit en ga dan verder met de logboeken.

Ga naar start - uitvoeren, typ eventvwr.msc en klik op OK.

Klik op windows logboeken.

Open het logboek voor systeem.

In de rechterkolom bij acties klik je op logboek wissen.

Open het logboek Toepassingen en doe daar hetzelfde.

Herstart dan de pc en maak nieuwe logjes zoals uitgelegd in bericht nr 93.

Geplaatst:

Dat is waarschijnlijk het gevolg van het probleem met je netwerkverbinding. :sad

Ik vrees dat wij hier vast zitten en dat je misschien beter naar een winkel of hersteller gaat om een en ander van hardware eens te laten uittesten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.