Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste PcHelpforum,

Het onderdeel "Verzonden items" reageert niet en geeft als fout op :

programma " msimn.exe " reageert niet. Windows heeft mij een Update voorgesteld

die ik dan ook uitgevoerd heb, doch ik heb geen verbetering kunnen vaststellen.

In het onderdeel "Verzonden items" staan nochtans een aantal items, maar van zodra ik op een van items klik krijg ik de melding "reageert niet".

Kan er iemand mij op het goede spoor zetten ?

Alvast dank bij voorbaat, groetjes, stonnie.

Geplaatst:

Verplaats het bestand waarin de Verzonden Items zitten eerst naar een andere locatie op je PC. Dit bestand Verzonden Items.dbx kan je normaal vinden op de standaardlocatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Let op : dit zijn "verborgen bestanden". Deze moet je dus eerst zichtbaar maken, voor je aan verplaatsing kan denken.

Als je dit bestand verplaatst hebt (bvb. naar je Bureaublad), start je Outlook Express opnieuw op. Dan wordt een nieuwe (lege) map met Verzonden Items aangemaakt. Probeer dan opnieuw of alle functies van OE (met inbegrip van die Verzonden Items) terug werken. Is dit zo, dan weet je dat je huidige bestand corrupt of beschadigd is. Laat maar iets weten ... voor we dan de volgende stap zetten (hangt af van het resultaat).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.