Ga naar inhoud

1 windows update wordt niet geinstalleerd

nineke44

Aanbevolen berichten

Hallo,

Probeer al sinds enkele dagen een windows update te installeren, wat steeds maar niet lukte. Het waren in beginsel 9 belangrijke updates en 2 optionele updates. Ik heb toen geprobeerd om de 9 updates handmatig stuk voor stuk te installeren, dat is met 8 gelukt, maar de laatste wil niet. De 2 optionele updates lukken ook niet, maar dat laat ik dan maar zo.

De laatste belangrijke update betreft:

"Update voor framework voor stuurprogramma's in kernelmodus versie 1.11 voor Windows 7 (KB2685811)"Ik krijg ook een code: 8004402F.

Ik denk dat in verband hiermee mijn dvd-brander ook niet meer werkt. Het dvd-station is nog wel te zien in "computer", gewoon als Dvd-rw station D, maar het apparaat registreert het niet als ik er een dvd in stop.

Ik heb al van alles geprobeerd: apparaatstuurprogramma bijgewerkt, maar dat is al up to date, dvd verwijderd, computer opnieuw opgestart, waarna apparaatstuurprogramma opnieuw werd geinstalleerd, maar ook dat hielp niet, windows fixit geprobeerd, die geeft alleen maar aan dat er niet gerepareerd is en geeft verder ook geen info. Ook geprobeerd om update te installeren met firewall en norton uitgeschakeld, hielp niet.

Als ik computer opnieuw opstart, geeft hij steeds de melding "fout bij configureren update windows, wijzigingen ongedaan maken", waarna hij weer opnieuw opstart, waarna ik de pc gewoon weer kan gebruiken. Bij opnieuw afsluiten van de computer wordt er weer geprobeerd update te installeren, enz., enz., enz.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.