Ga naar inhoud

Google zoekblak staat nu bovenaan ipv aan de linkerkant, help!!!

berner

Aanbevolen berichten

Tot deze ochtend 8u00 stond de zoekbalk waarin je kan kiezen onder : afbeeldingen, maps, web, video's, enz... nog aan de linkerkant van m'n scherm wat ik heel handig vind. En nu plots staat dit bovenaan m'n scherm, en dat ergert me enorm.

Weet iemand hier raad mee ?

Ligt dit aan Google, of heb ik per toeval iets gedaan ?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google

- - - Updated - - -

Als je nu op de link klikt, kom je dan ook op de pagina van google uit met de zoekopdracht youtube ? Zoja, wat ik je wil duidelijk maken:

Het is de lijn (balk) waarin volgende woorden naast elkaar staan: Web - afbeeldingen - maps - videos - meer - zoekhulpmiddelen, wat me stoort en tot gisterenochtend anders was. Die lijn (balk) stond vroeger links op m'n scherm met nog een aantal opties bij zoals : Internet - Pagina's geschreven in het Nederland - Pagina's uit België - .....

En ik wil dat dit terug links op de pagina staat! Dus heeft google dit aangepast of heb ik dit toevallig zelf aangepast ? Ik hoop dat iemand me snel kan helpen....zou echt héél fijn zijn!

Een printscreen maken lukt mij hier niet...ik probeer het wel anders op te lossen, maar lukt niet echt vlot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag berner,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.