Ga naar inhoud

Video kaart vervangen of niet? (Hp systeem)


kellzklein

Aanbevolen berichten

beste forum lezers.

Ik heb een aantal vragen wat betreft mijn computer, ik heb dus een aantal jaren geleden domweg een hp gekocht vanuit de dixons! (Superdom) i know maargoed. de financien zijn er nu niet na om een high end pc samen te stellen. dus zal ik het moeten doen met simpele video kaart upgrade. wat niet zo heel simpel blijkt te zijn want ik loop tegen dingen aan.

Wat ik vooral graag zou willen weten is. heeft het uberhaupt zin om de video kaart nog te vervangen?

Krijg ik daarmee iig het gewenste effect zodat ik nog even fijn kan werken aan mijn verslaving aan online spellen..

Daarmee bedoel ik dat ik op een unity engine draai van battlestargalactica(geen reclame maken:P) igg een onwijs groot ruimtespel wat behoorlijk wat grafische prestaties nodig heeft. ik merk steeds meer dat ik vrij langzaam ben in game.. veel lag.. weinig kwaliteit. Ik hoop dus met die video kaart dat iig iets te verbeteren zodat ik er eventueel nog eenhalfjaar tegen aan kan.. Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden hoop dat er iemand tussen zit die mij hierbij kan helpen. eerder kon ik nog gewoon het spel spelen maar merk nu echt dat die op is.

Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee?

M.v.g J.J Maksurilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voor de reactie het model eh geen idee?

heb je iets aan een speccy logfile? Mijn voeding heb ik laatst vervangen, die had het naar 5 jaar begeven standaard 230 watt, maar heb er nu een 330 wat in van Tagan.

oh heb wel wat codes die boven op een sticker staan op de kast?

windows xp home edition : 375052001 : 00043-648-748-681 : x10-60264

en speccy link :)

http://speccy.piriform.com/results/nikimoXBJtccidVyzIM0kfh

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.