Ga naar inhoud

Internet versterker werkt uiteindelijk niet!

Stormpie007

Aanbevolen berichten

Ik heb een NETGEAR WNR2000V3 om mijn internet bereik te vergroten gekocht. Nadat ik alles had ingesteld en gedaan, heb ik er 2 nieuwe netwerken bij, ik had mijn oude naam: SpeedtouchBF67A6, die bestaat nog steeds, maar daar zijn de volgende aan toegevoegd: NETGEARSPEEDTOUCHBF67A6 en NETGEARSPEEDTOUCHGUEST.

Uiteindelijk deden 2 het wel! De oude en de NETGEARSPEEDTOUCHGUEST die eigenlijk alleen bedoelt is voor gasten (een functie op het programmaatje). Deze NETGEARSPEEDTOUCHGUEST deed het toen ik met mijn laptop verbonden was aan dat nieuwe apparaatje en dat nieuwe apparaatje was weer verbonden aan mijn oude internetuitzender (ik weeet niet hoe je dat allemaal noemt, router/modem??) Toen ik mn iPad pakte werkte zoals eerder vermeld NETGEARSPEEDTOUCHGUEST wel. Toen dacht ik oke. Dan ga ik dat apparaatje nu verplaatsen naar waar ik groter bereik wil hebben. dus ik doe NETGEAR WNR2000V3 uit, en haal daar alle stekkertjes uit. Plaats het ding beneden en steek het in de stopcontact (dat is dus het enige snoertje wat nu verbonden is met dat netgear apparaatje.) probeer nu weer met ipad die NETGEARSPEEDTOUCHGUEST te vinden. LUKT! 100% bereik, alleen geeft het geen internet?!!!?! Wat doe ik nu fout?! Want SpeedtouchBF67A6 (de oude dus) doet het ook met 100% maar geeft ook internet!

HELP HELP HELP AUB, alvast heeeeel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.