Ga naar inhoud

computer wil niet opstarten

geetn

Aanbevolen berichten

Hallo,

enkele dagen geleden heeft mijn computer een update gedaan, er waren er ongeveer 13. Als ik de computer daarna opstarte zei hij dat hij de bestanden moest registreren of zoiets. Dit waren er 207.000. Ik kon de computer daarna fijnloos terug gebruiken maar vandaag wil ik de computer opstarten en ik zie dat ik een blauw scherm krijg met de melding dat er een probleem is en dat windows zichzelf heeft afgesloten om schade te voorkomen.

Onderaan het scherm staat de code 0x0000004E

Ik heb de computer al op alle verschillende mogelijkheden proberen op te starten, normaal, veilige modus, opstartherstel,...

Niets heeft geholpen

Weet iemand soms hoe ik van dit blauwe scherm afkom?

Ik gebruik een asus x54c

Bedankt op voorhand.

mvg

Geetn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eens kijken wat een systeemherstel met behulp van een herstelschijf oplevert: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf (link naar download zit in topic)...start op vanop je herstelschijf en probeer een systeemherstel uit te voeren naar een tijdstip van voor de installatie van de updates.

Voor het wijzigen van de opstartvolgorde in je bios: dat wordt hier duidelijk uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aja, sorry.

Dit ben ik er vergeten bij te zeggen, ik heb al een systeemherstel willen uitvoeren maar de computer zegt dat er geen herstelpunten zijn. En als er herstelpunten zouden zijn, dan kan ik ze niet uivoeren want de computer start niet meer op. Hij begint met het logo van windows te tonen en direct daarna krijg ik het blauw scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.